X

Zostałeś przekierowany do nowego serwisu parafii. To łącze może wymagać aktualizacji. Czytaj o możliwych utrudnieniach...

Korzystając z serwisu parafialnego wyrażasz zgodę na obsługę plików Cookie przez Twoją przeglądarkę. Czytaj więcej. Akceptuję (ukryj)

>> Różaniec w miesiącu październiku codziennie o 17.30 >>

Wyjazd na Słowację w góry

słowacjaW dniu 22 października 2016 pojechaliśmy na Słowację- ksiądz Koziołek oraz 5 uczestników. Pogoda w Tatrzańskiej Łomnicy skąd wychodziliśmy nie rokowała dobrze-było zimno i brakowało słońca. Jak przystało na wytrawnych wspinaczy nie zrażaliśmy się tym. Naszym celem była Chata Teryego. Z każdym metrem naszej wspinaczki pogoda poprawiała się. W czasie naszej wędrówki spotkaliśmy bardzo chytrego lisa. Zbierał on „opłatę” za przejście i pozowanie w postaci jedzenia które potem chował. Pogoda po przekroczeniu pewnej wysokości zaskoczyła nas podwójnie. Nie dość że, pojawił się śnieg który nas wielce ucieszył to jeszcze słońce zaczęło prześwitywać przez gęste chmury. Dzięki temu mogliśmy podziwiać zapierające dech w piersiach widoki.  Podejście było znacznie lepsze niż od strony polskiej.